talambar

به نام خداامروز جمعه 19 فروردین قدم در حنگل های هیرکانی گذاشتیم. در یک روز پس از باران، طبیعتاً باید انتظار هوایی پاک و دلپذیر را باید داشت. جای دوستان خالیروز و روزگار خوش + نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم فروردین ۱۴۰۱ ساعت 11:18 توسط حبیب اله طاشی  |  talambar...ادامه مطلب
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 129 تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت: 6:03

به نام خداامروز جمعه در جمع چهار نفری به سمت پیرگرد کوه یکیاز قله های زیبا و معروف گرگان حرکت کردیم. روز بسیار عالی بود فقط بعد از ظهر را بارانی همراه با رعد و برق اعلام کرده بود. طبیعا پر بود  از گل های رنگارنگ، شقایق ها هم که پراکنده بودند. جنگل اورس مثل همیشه زیبا و جذاب بود. در آخر هم یک عقرب دیدیم.روز و روزگار خوش + نوشته شده در دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت 10:52 توسط حبیب اله طاشی  |  talambar...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت: 6:03

به نام خداامروز جمعه به اتفاق دوستان به سمت سردانسر حرکت کردیم. طبیغت فوق العاده زیبا و هوا عالی بود. هوای مه آلود همراه با نم نم بارانروز و روزگار خوش + نوشته شده در دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت 11:5 توسط حبیب اله طاشی  |  talambar...ادامه مطلب
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت: 6:03

به نام خداامروز 26 آذز در کنار دوستان به سمت رنگو حرکت کردیم. حرکت ما از سمت تپه نورالشهدا آغاز شد و به سمت کلبه هنرمندان و سپس رودخانه النگدره و ایستگاه چوب ادامه پیدا کرد. هوا بسیار گرم پاییزی بود. کمی از مسیر منحرف شدیم ولی به امامزاده رسیدیم. همین مسیر را مجددا برگشتیم. روز خوبی بود. جای دوستان خالیروز و روزگار خوش + نوشته شده در شنبه شانزدهم بهمن ۱۴۰۰ ساعت 13:42 توسط حبیب اله طاشی  |  talambar...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 1:01

به نام خداامروز 26 دی ماه به سمت چشمه پیرزن حرکت کردیم. ولی از بخت خوش روزگار به سردانسر و از آنجا به سمت سرح چشمه رفتیم. هوا کمی باران پراکنده، مه و گاهی نم نم برف ریز بود. بخشی از مسیر بخصوص در ارتفاعات سردانسر پوشیده از برف بود. این روزها کالین پای ثابت گروه ما شده است و با جثه کوچکش پا به پای ما راه می آید و شاید هم بیشتر ......روز و روزگار خوش + نوشته شده در شنبه شانزدهم بهمن ۱۴۰۰ ساعت 13:53 توسط حبیب اله طاشی  |  talambar...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 1:01

به نام خداامروز 15 بهمن به سمت بارانکو حرکت کردیم. مسیر بارانکو از ابتدای خاکی را کود برداری کردن بنابراین امکان تردد ماشین نیست و باید از همان ابتدا پیاده رفت. امور هوا خیلی گرم بور. برای همین طبیعت پر از گل و گیاهان زمستانی بود و خبری از برف و قندیل نبود. فقط مختصری بالا دست در زیر سایه و شکاف ها کمی برف دیده می شد.روز و روزگار خوش + نوشته شده در شنبه شانزدهم بهمن ۱۴۰۰ ساعت 14:1 توسط حبیب اله طاشی  |  talambar...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 1:01

زبله - یخبندان - آبگرمبنام خداامروز جمعه به سمت قله زبله، یکی از زیباترین قله های استان گلستان حرکت کردیم. مسیر حرکت قله زبله از سمت روستای زیارت، یکی از مسیرهای نسبتاً سخت استان است. امروز هوا آفتابی و خوب بود ولی صبح خیل talambar...ادامه مطلب
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 12:16

چهارباغ - تل انبار - برف - زیارتبنام خداجمعه 11 بهمن به سمت روستای چهارباغ یکی از روستاهای ییلاقی شهرستان گرگان با فاصله حدود 50 کیلومتر حرکت کردیم. یک ون با 10 نفر گروه را به روستا رسانید. هر چند در اثر تغییر خودرو حدود یک ساعت در talambar...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 12:16

ناهارخوران - رخ چشمه - پیرزنبه نام خداامروز جمعه 25 بهمن 98 بعد از بارش برف سنگین در ارتفاعات در طی روزهای اخیر و اعلام بارندگی از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد، به سمت ناهار خوران حرکت کردیم تا در مسیری کوتاه و در دسترس باشیم.ابتدای talambar...ادامه مطلب
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 239 تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 12:16

بنام خدایک بار دیگر جمعه آمد، ولی این بار با چالشی دیگر، طبق پیش بینی های هواشناسی هوا صاف و گرم پیش بینی شده بود. بر همین اساس خیلی از گروه ها قله های مرتفع استان را جهت صعود برنامه ریزی کرده بودند. talambar...ادامه مطلب