چهارباغ - تل انبار - برف - زیارت

بنام خدا

جمعه 11 بهمن به سمت روستای چهارباغ یکی از روستاهای ییلاقی شهرستان گرگان با فاصله حدود 50 کیلومتر حرکت کردیم. یک ون با 10 نفر گروه را به روستا رسانید. هر چند در اثر تغییر خودرو حدود یک ساعت در حرکت تاخیر داشتیم، ساعت 8 حرکت ما آغاز شد. صبح هوا فوق العاده سرد بود، با حرکت و پوشیدن لباس گرم بتدریج شرایط بهتر شد. هوا فوق العاده مساعد بود. زمین پوشیده از برف بود. قبل از ما یک گروه جلوتر حرکت کرده بودند و این کار ما را از نظر برف کوبی راحت تر کرده بود. با این حال هرچه ارتفاع می گرفتیم بر عمق برف هم اضافه می شد. به مراد چشمه رسیدیم کمی استراحت کردیم.

در ادامه نزدیک قله به تاق برفی برخورد کردیم که کمی رانش کرده بود از کنار آن عبور کردیم. هرجا از مسیر برف کوبی منحرف می شدیم حرکتمان سخت می شد.

پس از تلاش فراوان حدود ساعت یک به قله رسیدیم. توقف ما روی قله بعلت تاخیر تعدادی از همراهان طولانی بود. بعد از رسیدن همه گروه و گرفتن تعدادی عکس به سمت سیاه خانی و روستای زیارت حرکت کردیم.

حرکتمان را ادامه دادیم و بخشی از آن را در تاریکی شب ادامه دادیم ولی بعلت مهتاب بودن هوا روشن بود. نهایتاً ساعت 7:30 به دو راهی آبشار رسیدیم. و همه چیز به خیر و خوشی تمام شد. جای دوستان خالی

همراهان:

آقایان اخوت، اسماعیلی، گلبینی، غلامی، حاجیلری، خلیقی و طاشی

خانم ها مقصودلو، محمدی و کریمیان

خوش و خرم باشید

talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 12:16