دماوند - رینه - جبهه جنوبی

بنام خدا

یک بار دیگر فرصتی پیش آمد در کنار دوستان پا به قله دماوند بگذاریم. برنامه فشرده از غروب روز پنج شنبه هفته آخر مرداد آغاز شد. شب را رینه توی چادر خوابیدیم و صبح بعد از صبحانه با نیسان و تویوتا به سمت گوسفند سرا حرکت کردیم. پس از سپردن بارها به قاطر با کوله سبک به سمت بارگاه 3 را افتادیم. شب را در پناهگاه گذراندیم که از نظر شرایط محیطی بسیار نامناسب بود و. امکان استراحت را از ما گرفت.

صبح ساعت حدود 2 صبح به سمت قله حرکت کردیم با توجه به شرایط نامناسب و وضعیت گروه تا حدود آبشار یخی صعود کردیم و ترجیح دادیم از ادامه صعود پرهیز نموده و به بارگاه برگردیم.

پس از استراحت مجدد ساعت 2 بعد از ظهر به سمت گوسفند سرا حرکت و سپس رینه و صعود ما با خیر و خوشی پایان یافت . در انتها هم همگی به استخر آبگرم رینه رفتیم که بسیار جالب بود.

حدود ساعت 3 صبح یک شنبه همگی رسیدیم گرگان با کلی خاطرات زیبا

قرارگاه رینه

گوسفندسرا

قاطر بارکش

بارگاه 3

برگشت گروه

سد لار

گوسفند سرا

ساعات خوشی را برای همه دوستان آرزومندم.

talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : دماوند رینه,نقشه دماوند رینه,هتل دماوند رینه,متل دماوند رینه,روستای رینه دماوند,منطقه رینه دماوند,تلفن هتل دماوند رینه,قیمت هتل دماوند رینه,دشت شقایق دماوند رینه, نویسنده : barankoha بازدید : 194 تاريخ : شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 22:18